Kedves olvasó, a nevem Tekercses Ajtony. Egy rendkívüli féléberről írtam könyvet. A féléber azt jelenti, hogy valaki nem lakik az álomlények, más néven varázslények birodalmában, de képes a transzdimenzionális megérzések értékelésére, értelmezésére. Ez nem azt jelenti, hogy összetéveszti az álmokat a valóságokkal, habár az is igaz, hogy minden álom maga is egy-egy önálló világocska.
Találkozásunk előtt egy reggel az Álomfogó-mesék írójával, Böszörményi Gyulával beszélgettem. Így szólt hozzám éppen:
Máskor olyan eseménnyel kapcsolatos álomtárgyat küldjél az
álomvilági postafiókomba, amely nem utal politikai esemányre,
mint legutóbb. Amikora a jelképtárgy sugallatától ihletet
kaptam, az egyesek szerint kész jóslata lett annak a sok feszült
eseménynek, amelyek nagyony hasonlítanak az álomvámpíros
könyvemben leírt orbáncos ügyre. Egy csomó heves hangvételű
olvasói levelet kaptam emiatt néhány embertől.
Ó, nyugodj meg, most ilyenre nem kell számítani. Sőt, te
döntöd el előre, hogy miféle témáról kérsz sugallatot.
Ez pont kapóra jön. Olvasóim nagyon kíváncsiak Monyákos Tuba
dohánylidérc barátunk sanyarú gyerekkorára.
Jól van, majd megbeszélem vele, és rögötn értesítelek.
Szervusz!
Szervusz
Tubával megbeszéltem Böszörményi úr kérését, és Tuba szívesen állt az író rendelkezésére. Értesítésemet Tuba az első álomtárggyal elküldte a Világfa egyik kéregmélyedésében megbúvó világba, Magyar Írók Rétjére, az ott felállított postajurta Böszörményi-fiókjába.
Ezután a Valóságban elutaztam Olaszországba, könyvtárosi munkám szabdságát érdekesen eltölteni, ahol egy kiváló honfitársammal hozott össze a sors.
Egyszerű hajléktalannak tűnt, mert az is volt. A neki dobott pénzt megköszönte nekem olaszul szólva, de magyar akcentussal. Lelkesen megszólítottam hát:
Csak nem maga is magyar? Hogy került ide és miért hajléktalan?
Nem bírtam az országosan vezető pozicíójú fehérgalléros bűnöző
ellenségeim orcázmányát, és idáig kellett futnom.
És ki ön pontosan?
Molnár F. Árpád, sajnos rendőr, sajon
magyar, sajnos ember, sajnos állat. De ne értsen félre, nem
vagyok gyűlölködő, majdnem mindenkit és sok mindent szeretek,
csak a rossz tulajdonságok és szokások rettenetesen
felmérgesítenek.
Szóval maga a Molnár, ismerőeim egyik távoli ismerőse. Ön meg
tudja mondani, hogy valóban önzőek vagyunk mi magyarok
Magyarországon a gulyáskommunizmus óta? Rég tartózkodtam
huzamosabb ideig Magyarországon.
Igen, meg tudom mondani, mi a helyzet. Valóban önzőek vagyunk
azóta. Én meg állandóan egy világrekorder mérgelődő a magyarok
nép-önmarcangoló természetének kiélésének mezőnyében.
Erre azt gondoltam magamban én, Ajtony, hogy tényleg megtette hatását az anyagi legjobblét túl hirtelen biztosítása és a törvények máig tartó rossz betartatása szovjet nyomásra, ahogy azt egyesek pletykálják.
Árpádot meghívtam szobatársamul abba lepukkant panzióba, ahol aludtam. Örömmel vette meghívásomat. A panzióban arról beszélgettünk, hogy mit tud a Baál-szektáról, mellyel közös ismerőseink harcba keveredtek kis idővel ezelőtt. Azt válaszolta erre, hogy ő most a legnagyobb ellensége ennek szektának, és ő végre le fogja győzni.
Árpád hamr észrevette, hogy nem tudom, mi az, hogy szocializmus/kommunizmus. Nagyon csodálkozott. Aztán elmagyarázta, hogy szocializmus az a rendszer, amiben mindenkinek van munkája, amiből megélhet. Az, hogy ennek a rendszernek is vannak visszásságai, mert politikusok vezetik, és a politikusok nagy része bármilyen gonoszságra képes, a lényege, mint említette, a tisztességes megélhetés. Utópisztikus rendszer, így eszméje könnyen lejáratható. És jelenleg megvalósíthatatlan, mert az ember önző, feltörekvő és irigy. Péládnak fölhozta Magyarországot. Igaza volt. Kívülről csak a feltétel adatik hozzá a zülléshez, a magukat szocialistának vagy kommunistáknak becéző szovjet-oroszok csak a feltételt adták hozzá a háttérben.
Megkérdeztem újdonsült barátomat, hogyha már szóba került a Szovjetunió, akkor miért bomlott fel, ha ott is volt Baál-szekta, meg Nyugaton is. Ő erre azt felelte, hogy előbb megvárták, míg lejáratja a szovjet rendszer, amit fokozatosan gyöngítettek a lázadások, aztán besegítettek neki egy kicsit, és bízva abban, hogy a szocializmus leszerpelésével jó híre lett a kapitalizmusnak, elterjesztették a szovjet érdekszférában a szabados meggazdagodásnak és a munkanélküliségnek a pénz alapú rendszerét, a kapitalizmust.
Aztán a kényszerű utazásáról kezdtünk el beszélgetni.
Kényszerű utazásának elbeszélése után elmondta nekem egy élményét, részben visszautalva a Baál-szektával való ellentétére:
Éppen tegnapelőtt éjjel álmodtam azt, hogy Teremtő Atya,
akinek létezésében nem hittem, megjelent előttem egy kék nőnek a
képében.
Gondoltam, most biztosan Ég Anyácskáról beszél, és valószínűleg keresztény ember lehet.
Azt mondta nekem a Kék Nő, hogy a legfontosabb haros vagyok a
Baál-szekta elleni harcban, és nem futamodhatok meg a születésem
előtt vállalt feladatom elől. Ha megfutamodnék, alaposan
megverne. Halállal.
Gondoltam magamban, hogy tudjuk mi táltoshitű garabonciások is, hogy mennyire szigorú tud lenni néha Ég Anyácska is, ha valaki nagyon nem jól teszi a dolgát. És egy egy olyan helyzet is, amely olyan, mint egy honvédő háború. Civilek is kényszeríthetők rá. A büntetés pedig olyan, mint a katonaszökevények megbüntetése.
Nekem adta egyik könnyét, és én a könnyének feltettem a
kérdést. Megkaptam a választ. A kérdést a válasszal bárkinek
elmondhatom, akit érdekel a kérdés és a válasz.
Tehát mégis keresztény, nem táltoshitű. És milyen könnyen megkapta Ég Anyácska könnyét. Most még táltos lehet, de ezután ismét egyszerű, de kiváló éber lesz. Pontosabban fél-éber. Megszólítottam barátomat:
Mi volt a kérdés és a válasz?
A kérdésem az volt, hogyan tudom én ezt megtenni? A
könny-ereklye válasza az volt, hogy válasszam a keresztény, azaz
keresztyén hitet. Nem úgy értem, hogy refomátus kereszténységet.
Úgy értem ez a helyes neve az egész vallásnak. És próbáljak meg
minél több ember felvilágosítója lenni főnök-ellenségeim mocskos
testgyilkos-lélekgyilkos ügyeiről, melyeket ellenük követnek el.
És próbáljak közönésgemből minél több embert toborozni.
Tehát a hatalomra legveszélyesebb gyanakvók titkos
kivégzéséről és a többség lebutításáról-aljasításáról beszél?
Igen, arról.
És ugye, keresztény? Öö, keresztyén?
Igen,
Gondoltam magamban, talán egyedül üdvözítőnek is tartja hitét, de ez talán nem is olyan lényeges, ha ő egy fontos harcos. A térítő vallások előnye, hogy sok helyen ismert ideológiák. És hogy nem is a vallási oldaluk a fontos, hanem hogy leleplezhetik például a Baál-szektát, és hogy sokfele ismertek. A kereszténység és a buddhizmus további előnye, hogy nem utasít gyilkolásra, de nem is tesz harcképtelenné. (A térítő vallások mindegyike térített egy időben erélyesen, de többségük már békésen térít.) A kereszténység még egy előnye: a jót és a rosszat nem tekinti egymást kiegészítő rendezőelveknek. Tehát a vallási ideolgóia lényege, amondó vagyok, hogy nem a vallás, hanem a közös ideológia(=elmélet, elképzelés), és a sunyi szekták működésének felfedése.
Mondja, Árpád, miért nem szereti a helyzetet, hogy ön rendőr?
Mert ez a szakma is tele van államki bűnöző főnökökkel.
Ezt mindjárt gondoltam. Az állam féken tartja nem állami
bűnözőket, és védi a sajátjait. Egy állam így működik.
Én akkor is bánom, hogy nem civilként védem a becsületet.
Habár itt a minap tartóztattak le pár politikust.
Igen, láttam. Nagyon helyes!
Később így szóltam:
Az emberben biztosan van jó. Érzi, hogy a jó az alapérték a
világegyetemben, hisz ha árt, akkor hazudnia kell, hogy
elkerülje a megtorlást, vagy jobban sikerüljön az ártás. A jó és
rossz ismérvei: Jó dolog, mi használ, rossz, ami árt. És majdnem
minden rosszban van valami jó.
Én is így vélem, széles látókörű ember vagyok, de jobban ki
tudom fejezni a megvető mogorvaságomat.
Másra tereltem a szót:
Lakhelyemről Budapestre mentem volna pihenni, merthogy magyar
vagyok, de az egy barátom szerint elég bűzös város, órákon át
fullad az meber, mire megszokja.
Nem büdösebb Rómánál. Az ön barátja biztosan vidéki.
Nem büdüsebb Rómánál? Akkor majd elmegyek oda is.
Kisvártatva így szólt Molnár:
Ne higgye azt, hogy utálom az állatokat, csak őket se tartom
tökéletesnek.
Többről azt hiszem nem tudunk beszélni. Meghívom önt egy
vacsorára is, mert már itt az ideje.
Vacsora után azt álmodtuk, hogy fölébredünk, és észreveszünk egy jelenést. Ez Ég Anyácska. Felkeltünk gyorsan, és leborultunk a padlóra port nyaldosni.
Ég Anyácska így szólt hozzánk:
Árpád, három próbát ki kell állnod. El kell lopnod három
milliárdos bilijét. A rézbilit, ezsütbilit, aranybilit, hogy a
hármójuk közös cégénél dolgozó kevés éhező munkásnak add azokat
egy megbeszélt helyen. A biztonsági rendszerekre barátod segít
ügyelni. Ez nemcsak a harc próbája, hanem a felvilágosításé is.
Ha fölt tudod Ajtonyt világosítani a biztonsági rendszerekről,
akkor ő tud ügyelni az őrökre, ami azt jelenti, hogy jól
magyarázol.
Amikor felébredtünk, még néhány részletre emlékeztünk. Láttuk,
hogy a biliken drágakőberakások vannak, így rézbili is tényleg
luxusholminak számít. A munkásokat holnap délben keressétek
meg az "Espagnol No Va" kocsmában.
A munkásoknak azzal a
kikötéssel adjátok oda biliket, hogy falujukon is segítsenek.
Megreggeliztünk, megkerestük a kocsmát, és vártunk. Közben újságot olvastunk.
A cég munkásaira ráleltünk a megadott helyen. Megbeszéltük velük a találkozási helyet, ahol átadjuk nekik a luxusedényeket. Hittek a tervünk sikerében, mert volt valami bilis-köves álmuk mindnyájuknak.
Este elindultunk az első házhoz.
Minden háznál, mint volt kémelhárító szakember, kioktatott a biztonsági rendszereket illetően. Így tudtam őt fedezni. Hipnotizálta kutyákat, kiekrülte a kamerákat, én pedig figyeltem a járkáló őrök és a látható meg láthatatlan kamerák mozgását, készen állva akár tettleges fedezésre is.
A rézbili megszerzése viszonylag unalmas feladatot jelentett.
Az ezüstbilinél már két kutya is volt, így részt vettem tettleges fedezésben is.
A harmadik háznál kikerülhetetlennek bizonyult a biztonsági rendszer, így mindkettőnknek be kellett hatolnia a bili helyére. De a dolgom ott is csak a figyelés volt. Kijutni se volt éppen könnyű. És mindkettőnknek megfázott a bal lába.
A munkások nagyon hálásak voltak, így meghívtak minket a falujukban lévő kocsmába egy esti ingyen sörre. Elfogadtuk a meghívást. Másnak délben, miután visszatértünk Rómába, a Vatikán mellett haladtunk el. Árpád így szólt:
Egy Santarcangeli nevű pap mondta nekem néhány nappal ezelőtt,
hogy ott lakik a sátán.
Azt hiszem, ennek majd utánajárok, hogy saját fülemmel is
halljam ezt a furcsaságot.
Utánajártam. Nekem is elmondta. Aztán láttam is garabonciás szememmel a garabonciások istenében, a viharistenben lakó sötét lélekdarab láthatatlan megtestesülését, Baált. Erről azonban nem szóltam az atyának.
Ketten utaztunk Budapestre, ahol elváltak útjaink. Tényleg nem bűzösebb Rómánál. Ugyanolyan szennyezett a levegő.
Egyé étteremben ebédeltem, olasz turistának adva ki magam, hogy megtudjam, milyen élményt szerezhet itt egy külföldi.
A számla a kis ebédért és vízért 20 euróra rúgott. Fölment a vérnyomásom. Dacosan tiltkoztam:
Én, Tekercses Ajtony, ezt nem hagyom annyiban!
Természetesen a nevemet is olaszul mondtam.
Odajött egy nő, és így szólt fenyegetően a pincérhez.
ÁNTSZ-ellenőrzés! Ahogy látom, maguk fölviszik alaposan a
megvezetett külföldi turisták vérnyomását!
Kis idő múlva az utcán így beszélgettünk:
Köszönöm, amit értem tett. És honnan tudta, hogy magyar
vagyok, amikor a fülembe súgta gyorsan, hogy jöjjünk ki ide?
Maga Gergő fiam, Zsófi lányom és Monyákos Tubal lidérc
barátunk ismerőse az Álomvilágbeli Világfa Lombszintjéről,
Tekercses Ajtony, szolgálatkész könyvtáros, többször segített
rajtuk. Erre úgy jöttem rá, hogy hallottam hangos tiltakozását
az utcáról, melybe saját nevét is belekeverte. Így hát a
segítségére siettem önnek.
Köszönöm szépen!
Vége
(Molnár F. Árpád létezik, és teszi a dolgát.)Ebből a Leslie L.
Lawrence-től Molnár F.F. Árpádig
terjedő meseciklusban megtörténtekből csak annyi az igaz, hogy
bizonyos szereplők és könyveik léteznek, mint ahogy a könyvekkel
kapcsolatos történésekre is van néhány utalás, de csak a Máté- és
Böszörményi-könyvekről van egy két valóságos állítás belefűzve
ebbe a mesefűzérbe. És valóban létezik egy söpredék szekta is,
amelynek tagjai hatalomsóvár kapzsi gazdag aljadékok, és hogy
rossz viszonyt táplálnak Molnár F.
Árpáddal, és Molnár F. Árpád valóban volt
hajléktalan külföldön, de nem látott garabonciásokat. Szóval kevés
megtörtént eset, azok is kiszínezve. A kalsszikus mesékre
emlékeztető részletek a rátermett sámángyerekek és a három fémből
készült bili. A rézerdő a mesékben a Vénusz-királylányt elrabló
sárkány erdeje, az ezüsterdő holdas erdő, az aranyerdő a legkisebb
királylányt, a Napot elrabló sárkánynak erdeje. A királylányokat a
naptulajdonságokkal bíró hős szabadítja ki, aki gyakran a
legkisebb fiú. Ő hozza vissza az elrabolt világosságot. (A
sötétség nem egyenrangú a világossággal a természet élénk
változásai ellenére, mert nemcsak ellenfelek csapásaiból nyert
tapasztalatokkal lehet fejlődni, hanem szeretet által is. Az
egymást szeretés az igazi dualizmus, nem a jó és rossz harca.) A
fémek hármas rendezőelvét illetően le kell szögeznem, hogy a három
bili az égitestszabadító mesék vicces szimulációja a régi mesék
szempontjából, de komoly próba ebben az utolsó mesében.
Mire vigyázzunk Molnár F. Árpád
szavánál:
Molnár F. Árpád mindig segít segít a
devizásoknak.
Olyanok leszünk, mint a kötönyök. (Róluk majd lesz szó a
későbbiekben egy alább megadott kiegészítő írásban.)
Polgárháborúzni fogunk, düh-csapdába esve. Így ölnek meg minket,
mi kezünkkel, de nem teljsen,m ert az ölésektől megcsömörlünk, és
barátságossá válunk, sőt újra önzetlenek leszünk. Az üzenetküldők
egy szellemfajba tartozhatnak. A szellemfajok manapság gyakran
adják ki magukat földönkívülieknek. (L. Álomlények a valóságban
c. cikk.) Az üzenetküldők istene talán a
háború istenével azonos, akinek a Földön istene Mars a római
mitológiából. (Ezt a lehetséges rémisztegést megfricskázom.)
Bolygójának kínai-magyar életeleme a Tűz elem, amelynek férfias
energiája a Mondák könyvéből Hadak Ura háborúisten néven és
Tűzkovácskirály kovácsisten néven ismert ősistenség. Ez az isten
az ugor Világügyelő megfelelője. De mivel a magyar nép nem sose
militáns, ezért Marsot és Tűzkovácskirályt, akinek magyar-kínai
csillagjegye a Ló/Mén, holott a ló Hold elem állata, nem pedig a
Tűzé vagy Napé. (A férfias Tűz elem a Nap elemhez hasonlatos.
A Hold elem energiája Szélkirály, akinek a legősibb ménese van.) Egy Mén nevű totemős-hős felnövésének szimbolikus elbeszélése lett a Fehérlófia c. népszerű mese. Mén a Magyarok Istene. A lovasnomád eredetű ugor népek Világügyelőjével szinte teljesen azonos istenség Mén, aki megistenült jószívű, nem militáns hős-ős. Hadak Ura neve egy 19. századi kitalált isten neve, akivel a Mondák Könyvének Tűzkovács Királya később azonosítva lett, hogy a Hadúr-kultusz békepárti kultusszá válhasson. Trianon után a fájdalomtól eltorzult lelkületű gyűlölködő békétlen kultusza alakult ki. Tehát a mitológiák és mitológiaváltozatok istenei mindig csak majdnem azonosak, mert az emberek istenképeket táplálnak hitükkel inkább, mint isteneket. Így jogunk van ledönteni emberevő tűzistenek, emberevő vízistenek, emberevő légistenek, emberevő földistenek, emberevő sokféle istenek bálványait, hogy elejét vegyük gonosz emberáldozatok lehetőségének. Ne áldozzunk Mars-Hadúrnak, ne imádjuk pártus-kardos Jézust. Jézus zsidó volt, akik magyaroknak az egyiptomi sumérokon keresztül rokonaik. A sumérok részben uráli eredetűek, részben mediterránok.
Tűzkovácskirály 5 elemes hitvilágának hatására a 4 elemes
hitvilág bolygókultuszában érdekes szentháromság alakult ki. A
Nap-Hold-Szél istenbolygók és 5 elemek kultuszának hatására
kialakult a Nap-Hold-Vénusz főistenbolygók kultuszának
Teremtő-Babba-Világügyelő szenthármasa. A Tűz a szerelemnek,
érzelemnek, hevességnek jelképe. Ha ázsiai módra a Nap elem
májához társítjuk a szeretet a Tűz elem szíve helyett, akkor
sincsen baj, hiszen élő lény nem szerethet érzelem nélkül.
A Mondák könyve nyomán írt versem utolsó versszakaiból idézek, Puszta
c. versemből, a célból, hogy értelmet adjak annak a
kérdésnek, hogy mért kell minket hitelekkel és marakodásokkal
megölniük eme gyáva sunyi, még mindig félig titokban támadó
szellemeknek: A Tűz a szerelemnek, érzelemnek, hevességnek
jelképe. Ha ázsiai módra a Nap elem májához társítjuk a szeretet a
Tűz elem szíve helyett, akkor sincsen baj, hiszen élő lény nem
szerethet érzelem nélkül.
Öreg Puszta áldoz lovat Földanyának,
s Vízanyának, s minden fontosabb Királynak.
Tűzkovács Király az Aranyos Szegletből
jött, a Zöldszakállú Tengernek földjéről.
Azt mondta, nem bírja sokáig az földet
Lúdvérctől menteni, kardot azért küldend.
Ezt a szép ős földet a puszták szélében
Lúdvérc karmaitól meg kell, hogy védjétek!